torstai 18. heinäkuuta 2013

Mut tarviin sut kaks kertaa, nyt ja aina.

"18.7.13
Paino vaihtelee siinä 52-54 kilon paikkeilla. Ei mulla ees oo ollut moneen päivään ruokahalua,enkä edes muista millon oisin viimeks syönyt kunnolla. On mulla ollut pari kertaa 'nälkä' mut näläntunnehan lähtee päästä, ja mähän pystyn kontrolloimaan mun ajatuksia.

Kaikki on kiinni vaan tahdonvoimasta.

Eilen olin illasta yhden pojan kanssa, ja oli kyllä mukavaa. Vois olla useemminkin tollasia iltoja. Mulla oli pitkästä aikaa oikeesti hyvä olo koko päivän, koska odotin ja odotin iltaa, ja kun se oli ohi, niin mä olin ku jossain pilvissä koko loppuillan sekä tän päivän. Mut minkäs sille voi, et yks ihminen voi pelastaa sun koko päiväs, joka on muuten mennyt päin helvettiä."

Olis mulla tossa päiväkirjassa vielä lisääkin kirjotettavaa mutta en kirjoita tänne kaikkea.
On tullut viillelttyä, muutamaankin otteeseen, kun vihdoin löysin kunnon terän, mutta eipä siinä sinänsä mitään ihmeellistä ole.
Eipä mulla oikeestaan muuta oo, saatte jotakin kuvia mun kännykästä, kun sillä tätä kirjoitan.




6 kommenttia:

  1. miks miusta tuntuu että tiiän kuka oot... vittu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ? kuka sitte arvelet mun olevan ? jos ollaan facessa kaverieta ni tuuppas juttelee.

      Poista
  2. emptyandbrokenlife.blogspot.fi
    Ollaan saman ikäsiä ja aika samanlaisia ongelmia kummallakin.
    koita pärjätä <3

    VastaaPoista
  3. Millä viiltelet? itekki viiltelen mut en vaa pysty lopettaa sitä vaikka haluaisin:/ pärjäile<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällähetkellä viiltelen terottimen terällä.. Voi, pärjäilehän sinä kanssa ! <3

      Poista

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)