perjantai 28. joulukuuta 2012

Taas se alkaa just ku olin pääsemäs siit irti

On tuntunu taas koko viikon siltä et millään ei oo mitään väliä, mikää ei jaksa piristää.. Ja oon nukkunu aika huonosti, heräilly ilman syytä ja en kunnollista, syvää unta.. Sen takii oon iha helvetin väsyny koko ajan, josta sit johtuu et kaikki masentaa ja halu tehä itsari, on suurempi..

Noh mut mä siis sorruin taas.. Vittu kauankohan kestin ilman sitä tunnetta ku saa purkaa kaiken masennuksen, ja pahan olon, ja VIILTÄÄ! Ai että se tunne.. Ei siihen löydy sanoja.. Olisin oikeesti voinu myös nukkuu tän koko viikon ja olla välittämättä kenestäkään.. Mut pakko sitä oli tänäänki tallille mennä,ja huomenna alennusmyynteihin shoppailemaan.. Sinnekki pitää lähtee jo klo 10 -.- vittu ei mulla oo enää aamuja millon saisin nukkua!! Kohta se kouluki alkaa.. Miten mä jaksan herätä kouluun, miten mä jaksan ylipäätänsä käydä koulua?! ... Ja vielä ku en oo ens viikon keskiviikost asti edes himassa, meen tallille auttamaan mun kaveria, niin yövyn siellä, ja käyn kouluni sieltä. Tää väsynyt paholainen kuittaa.



6 kommenttia:

  1. Älä tyttö hyvä tapa itseäsi. Voin vaikuttaa todella typerältä lässyttäjältä, että kyllä se elämä alkaa vaikuttaa valoisammalta, mutta en puhu puutapaskaa. Olen itse suunnitellut itseni tappamista todella pitkälle, olin jo päättänyt päivän ja tekotavan, suunnitellut kaiken, mutta eräs ihminen pelasti minut opettamalla minulle solipsistisen näkökannan kommentoimalla blogiini ns. uniteoriasta. Koen itsekin sen olevan paras tapa auttaa.

    Solipsismi lohduttaa siten, että kaikki mitä on olemassa, on harhaa ja unta. Unessa mikään ei ole todellista, joten miksi kärsiä? Kun tajuaa näkevänsä unta, voi päättää, näkeekö painajaista vai ei. Googlesta löytyy lisää tietoa, mutta tässä tiivistettynä: Miksi kärsiä, jos voi olla onnellinen ja antaa kaiken vain olla? Tiedän tämän olevan vaikeaa. Menneisyydessä on voinut tapahtua jotain, mikä vaivaa mieltä yhtä. Mutta miksi murehtia menneisyyttä, kun et voi enää millään tavalla havainnoida sitä? Menneisyys on poissa etkä enää koskaan voi elää sitä uudestaan. Siitä voi yrittää päästää irti.

    Viiltelystä sanon vielä sen, että se kannattaa lopettaa siltä istumalta. Tiedän, että pitkään jatkunut viiltely on helvetillistä lopettaa, mutta oletko kuullut perhosprojektista? Aina, kun on mieli viiltää, piirrä perhonen ihoosi ja päätä, että se on jokin tärkeä henkilö. Jos viillät, tapat perhosen ja satutat sinulle tärkeää ihmistä.
    Kaikista suurin muutos tapahtuu kuitenkin omissa ajatuksissa, ja ajatustapaasi muuttamalla elämä voi alkaa näyttää huomattavasti valoisammalta. Usko mua: koskaan ei tiedä, mitä tulee tapahtumaan.

    Ja vielä laihdutuksesta, josta kerroit: http://www.youtube.com/watch?v=8uWMMFDbSmM katso tätä videota, siinä on kaikki mitä minäkin haluaisin sanoa. Toivotan onnea elämiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menin ihan sanattomaksi.. Kommenttisi ns. Osui ja upposi :) mutta hyvällä tavalla. Olen myös kuullut tuosta perhosprojektista kaveriltani, mutta en sitten lähtenyt sitä edes kokeilemaan. En tiedä miksi /: ..

      Kiitos kommentistasi todella paljon, ja saattapaa olla että tämä kommenttisi muuttaakin koko elämäni suunnan ! :)

      Poista
    2. Toivon niin! Pisti hymyilemään kun viestistä todella oli apua. Oman elämäni suunnan muutti kanssa samantapainen kommentti omassa blogissani.
      Jos muuten haluat jutella paremmin, niin voin antaa meseosoitteeni jotakin kautta, jos tahdot. :)

      Poista
    3. Juu olis kiva, laita se vaik tähä osotteesee: rikkinainentytto@gmail.com :)

      Poista
  2. Millä viiltelet jos saan kysyy.." aika pahoja viiltoja taitaa sattua ku teet niitä:[ pärjäile<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä viiltelen rikotulla sheiverin terällä, mutta nää kaikki jäljet oon viiltäny ihan perus(onkse hedelmäveitsellä?) veitsellä..
      Ja kyllähän noi vähän tuntuu mut ei siitä kivusta välitä siinä tilassa missä on sillon kun viiltelee.. /: ja kiitos,yritän <3

      Poista

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)