lauantai 27. lokakuuta 2012

Alotus

Jos haluutte tietoa musta, niin lukekaa toi mun esittelyteksti :)

Kerron vielä hieman näistä lähipäivistä .

Mulla on ollut hirveä ahdistusolo keskiviikkoillasta lähtien..
Sillon tuli taas pienen tauon jälkeen ensimmäiset 5 viiltoa, seuraavana iltana 3, ja eilen illalla  yöllä valvoin neljään, ja mä olin ihan sekaisin, tuli uudet 18 viiltoa.. En tajuu et miten mä tohon tilaan jouduin, joskus 1 aikoihin vaan tuli semmonen olo että nyt ei selviä muulla kuin viiltämisellä, ja siitä se sit lähti..


mun käsi eilenillalla..
Tänään olin parin tunnin kävelyllä metsässä, ja ensimmäisen tunnin vaan harhailin siellä, ja seuraavan tunnin istuin semmosen pienen ojan vieressä, kuuntelin musiikkia ja mietin ihan perinpohjasesti tätä mun pahaa oloa, ja sitä että mistä tää kaikki on lähtösin, mut en vieläkää saanu kunnol mun ajatuksist kiinni.. :<

Että voi olla vaikeeta ymmärtää, itseään ?!

Mutta siis, tää blogi kehittyy pikkuhiljaaa, kunhan jaksan ja viitsin alkaa syventymään tähän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)