tiistai 30. lokakuuta 2012

Väsymys

Oon ollu eilisest lähtien ihan sanoinkuvaamattoman väsyny, eikä jaksais ees herätä aamulla.. Ehkä se nyt helpottaa, ensi viikosta lähtien.. (?)

Tää koulupäivä meni ihan jees, ei tullu kertaakaan oloa että olis tarvinnut olla yksin tai semmosta oloa et haluis haistattaa kaikille vitut jne..
Ehkä se johtuu siitä,että sain kuulla mun hyvält kaverilt, että mun poikaystävä on ihan oma-aloitteisesti mennyt kertomaan sille kuinka ihana ja kaunis mä olen (enkä ole!!) ja et me ollaan nyt virallisesti yhdessä :)
Joskus syyslomalla siis kertonut.

Mutta ainahan se hymyilyttää<3

On se vaan mukava tajuta että on vihdoinkin löytänyt nyt jonkun joka rakastaa<3..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)