sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Painajainen

Mun painajainen olis että joku mun kaveri kertois tästä viiltelystä jollekkin aikuiselle, ja että sitä kautta tieto menis mun äitille..
En tiiä miks mua pelottaa näin paljon että joku aikuinen sais tietää tästä.. Kai se on vaan mun alitajunnassa, että mun pitää kestää tää yksin, oon luuseri jos joku aikuinen saa tietää, ja etten sillon enää kestäis tätä yksin.

Ja tää nyt on aika turha postaus, mut minkäs teet.. :/

Näin btw muistan vieläki kirkkaasti sen yhen yön ku sain kuulla että mun kaveri on tehny itsarin.. Kun mun yöuni oli semmost et okei, mä yritin nukkua, mut sit kumminki vähän välii heräsin siihen et mä itkin. Itkin..
En loppujenlopuks muista niin  tarkasti muutakun juurikin ton että mä itkin ekaks itteni uneen, jonka jälkeen itkin koko yön..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)