perjantai 8. helmikuuta 2013

sortuminen ja lupauksen pettäminen...

on yks epäonnistunu paska !
en koskaan osaa tehä mitään oikein!
petän aina kaikki,
pilaan kaiken,
en osaa olla sotkematta asioita.

Nää on mun fiilikset ollu koko tän päivän. Mua on vaan vituttanu, pelottanu, ärsyttäny.
koko päivän, ja kaikki asiat.
teki köksän tunneillaki vaa mieli nukkuu pois, ja herätä jossain muussa maailmassa, missä kaikki olis hyvin, ettei koko ajan tarvis pilata kaikkee ja sotkee asioita..

tuli sitte äsken naarmutettua tota rannetta...
en vaa enää voinu vastustaa tätä halua mikä mul on ollu viimeset kolme päivää.. Aina jos oon nähny jotain terävää, on tullu mieleen et ah ku tolla sais mukavaa jälkeä..

Nyt en viittinyt viiltää kunnolla, koska pelkään että jos äiti näkis ne jäljet, niin sit se olis taatusti psykologikeikka taas kerran tms.
Ja mä en halua ! En todellakaan!

Mä en jaksa enään sitä samaa saatanan rumbaa...

Vois jo loppua tää kaikki paska -.-
kiitos ja anteeksi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)