maanantai 4. helmikuuta 2013

oon kyllä elossa vielä vaikken ookkaan jaksanu/pystyny postailemaa..
ei vaan oo ollu mitää innokkuutta tai keskittymiskykyy kirjottaa mtn.
Mun olot on menny sinne sun tänne, ja on tapahtunu aika paljon kaikkee, mistä en jaksa kirjottaa, ku en haluu miettii niit asioita..

Mut mikä tärkeintä, "mun" poni ei lähtenykkään pois, vaikka se aluks meinas.. :(

mut sen sijaan yks toinen, tallin ykköshevonen lähti perjantaina..

mut viiltelemää en oo sortunu. Vaik se on ollu koko aja mielessä, ja eilen illanki valvoin sentakii ku terät ja veri ja kaikki se ihana tunne kun saa vapauttaa kaiken paskan, valtas mun ajatukset..

Mut mä oon luvannu, ja yritän olla rikkomatta sitä lupausta.
En haluu et taas kaikki sais pettyy muhun. Ei täs asiassa..
Vaikka oonki ihan täys kusipää ja idiootti ja paska ihminen ja pilaan aina kaiken nii en haluu pettää mun lupausta tosta asiasta, en ainakaa helposti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)