lauantai 19. tammikuuta 2013

tauko

sori tämmösest typeräst tauost, mut mun on täytyny kelaa näit mun ajatuksii ihan perinpohjin, koska tulin taas romahtaen alas..
oikeestan, ei se mitään, mä oon jo tottunu tähän kuvioon, et sit ku mul on oikeesti hyvä fiilis, niin mit pidempää se kestää, ni sitä enemmäl tuskal rysähetää pohjalle..
Jos joku tajus ton^..

Mut eipä mul oikeestaa asiaa ole, ku se et viime viikko meil oli koulussa teemaviikko, jollon oli erilaista ohjelmaa, eikä yhtäkään kunnollista tuntia.

Mulla oli semmonen sirkustelupaja, missä tehtiin kaikkea sirkusjuttuja, ja akrobatiaa :)

sitte perjantaina meil oli 2. ja 3. tunti disko, mikä meni ihan jees fiiliksel, tanssimpa mä yhet hitaatki siellä.. (;
sit 5. ja 6. tunti oli läksiäisjuhlat meiän rehtorille, jossa esitettiin tuol sirkustelupajas tekemä esitys (: voin laittaa siitä videon seuraavan kerran ku meen koneelle ja jaksan vähän muokkailla sitä.

mua jännitti se esitys iha hirveesti, ku koko koulun ees tehtiin kaikkia pyramideja ja tämmösiä.. :D
ja mä olin kaikis niis siel alhaal, et jos olisin feilannu ni sit kaiki olis menny päin persettä :D

sen esityksen jälkeen mä vaan tärisin jonku 15min ku se kaikki jännitys laukes :Dd

mut joo laitan tähä loppuu pari kuvaa mun fanituksen kohteesta <3 (;







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)