tiistai 22. tammikuuta 2013

alone

ei mul varsinaisest mitää asiaa oo, aattelin vaa tulla ilmottaa et toistaseks oon hengissä....
vaik onki tullu viilleltyy ja varmaa hetken pääst uuestaa, on meinaa semmone olo et ei helvetti...

jokane asia on pielessä, menee ihan väärin, ja mikää ei jaksa OIKEESTI innostaa..

tuntuu siltä ettei kukaa välitä musta. Et mulla ei oo mitään väliä. Et kukaan ei huomais jos olisin poissa.

en oikee tiiä mitä mä kirjottasin, koska tuntuu et pää hajoo näin monest asiast, enkä saa enää mitään kirjotettuu..

Laitto taas tänään ajattelee kun kävin tallilla, moikkaamassa ponimusta, et kuinka paljon mä siitä välitän.. Joskus tuntuu et välitän siit enemmän ku omast perheestäni..
Se on vaan jotain niin rakasta mulle, et mä en haluis et aika kuluis, koska on se jo 16v. ja koskaa ei tiedä mitä käy.. En vaa osaa kuvitella elämää ilman sitä mun ainoota elämän valoo.. <3 jotain mikä on mulle mun elämääki tärkeempää.. <33
aina kun mulla tulee olo et en jaksa elää et haluisin vaa kuolla pois, ni ajattelen aina et jos mä en pystys elää ilman Maijaa, niin pystyisinkö mä sit oman käden kautta jättää sen tänne.. Ehkä mä sitte oon valmis lähtemää, ku Maijaki on..
Toivon vaa etten koskaa joutus kohtamaa sitä päivää että meiän tiet erkanee, eikä mul senjälkee oo mitään.. </3

2 kommenttia:

  1. Panda välittää susta♥

    Ja Jentakin tietysti!

    Pysy vaan vahvana, me rakastetaan ja tarvitaan sua. Ja mä ymmärrän noita tunteita, koska koen just samantapaisia itsekin.
    Muista, että voit aina puhuu mulle.~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin teitä<3
      yritän pysyä!,
      kunhan säkin yrität :3

      Poista

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)