lauantai 15. joulukuuta 2012

Haappppyyy

Eilen mun fiilikset heitteli tosi paljo puolelt toiselle, ja olinki yön ja illan aika maassa koska jostai tuli riita mulle ja mun "poikaystävälle" (en mä oikee tiiä et voinks mä sitä sanoo mun poikaystäväks,kuööö en osaa/jaksa selittää) mut siis mä en yhtää tykänny siit riidast vaik se mist riideltiiki nii oli ihan aiheesta! (ja siis muhun liitty)

Mut siis ei ollu uus juttu, N oli vaa ainoo kuka sen mulle osas/viitsi/jakso sanoa.

Mut mä jossai sisäl tiesin et ei meiän juttu siihen kaadu!

Ja niin se vaa oli et tänää aamupäiväst sovittii ja oonki ollu sit koko loppupäivän vaa happyyyyy c:: ja mä ootan aina innol meiän keskustelui: ku ne menee aina suunnillee samal kaaval(ei siis tietty aina) mut poikkeuksiaki on <3
Ne on vaa jotai nii helmee, jotai mitä en vaihtais MIHINKÄÄ!
Se on ainoo joka on oikeesti saanu mut tuntemaa et mua tarvitaa täällä, ja et mul on edes joku joka välittää. Ihan oikeesti!<3
Ja anteeks et täst tuli tämmöne ihkutusrakkauspostauuus, mut ku oon vaa niiiiiiin happy ja in lööv <3 x.x



2 kommenttia:

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)