torstai 13. joulukuuta 2012

No title

meni kyllä eilinen yö mukavasti (huomatkaa sarkastisuus...)

aluks yks mun hyvist kavereist laitto mulle viestiä näin: " Siis nyt ei kyllä mee yhtään hyvin " No se on niinku yrittäny ennenki itsemurhii ja sillein, nii mä olin ihan et ei helvetti jos se tekee itellee jotain nii mä en kestäis...

No sit se kerto minkä takii siit tuntu siltä et se ei enää nouse tuolt pohjalt ja me keskusteltii asiast yli kolme tuntii, koska mä en voinu jättää sitä yksin tollasena hetkenä, koska mä vannoin sille eilen (ja vannon vieläkin) et jos se tai joku muu niist ihmisist ketkä tekee mun elämäst kokonaisen nii lähtee pois, mä meen perässä.

Koska mä oon menettäny jo ihan liikaa tärkeit ihmisii tässäki ajassa...

Mä en kestäs enää yhtää menetystä..

No eipä tos viel kaikki, huolestuin mun yhen luokkalaisen päivityksest faces, ja aloin juttelee sille chatissa.. No mä sain tietää et se oli viiltäny itellee ihan helvetin pahan jäljen ranteesee...

Siin mun yö sit meniki, et eka jostain 22.00-02.00 keskustelin niitten kans faces ja yritin auttaa niit molempii parhaani mukaa, ja voin sanoo etten oo ollu viel koskaa noin huolissani kestään ihmisestä, ku sillon eilen olin siit joka yritti tehä itsemurhan... 
En sit oikeestaa nukkunu yöllä ollenkaa.. En vaa saanu rauhaa silt tunteelt et mitä jos mä en aamul saakkaa enää vastausta mun viesteihin.. Mitä jos mä en oo tehny tarpeeks ja mun kaveri on lähteny pois...

Eilen itkin varmaa eniten mitä oon koskaa itkeny, niiden 4-5 tunnin aikana. En vaa saanu sitä loppuu, kunnes kyyneleit ei enää tullu.. Siin sit yritin pyyhkii mun levinneit meikkei ja rauhottuu edes vähän... Voin sanoo et eilen jos koskaan olisin tarvinnu ison halin..

No mut nyt mä opettelen nauttii elämän pienist asioist. JA SIITÄ ETTÄ NÄÄ IHMISET MUN YMPÄRILLÄ ON HENGISSÄ! <3

Ja että mulla on joku joka rakastaa, ja joku JOTA rakastaa <3
Keskityin myös piirtämään eilen..

+Paino 48kg eli -2kg 4:ssä päivässä!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)