maanantai 24. joulukuuta 2012

Joului..

Joo siis eilen tuli tarpeeton flash back kahen vuoden takasest jutust,joka on johtanu mut tähän kaikkee paskaa.. Ja siin samal sit menetin mun joulufiilikseni. (ja kaiken muunki fiiliksen..) ja mun sisäl velloo vaan viha. Viha. VIHA!! Mä vihaan mun "isää" (tekee pahaa sanoa sitä isäks). Se on pilannu mun elämän. Se on pilannu mun äidin elämän. Vittu että vihaan sitä jätkää! -.- saatana!

Mut nyt on jouluaatto, ja epäilenpä että yks lahjoistani on järkkäri :3 sillä sitte kuvailen kaikki lahjani + sit lauantaiset ostokset:3 huomiseen.. Yrittäkää te viettää edes hyvä joulu! <3 kiitti ku ootte jaksanu lukee tätä mun blogii(:

Kuvassa siis minä ja vuokraponini ekassa 90cm luokassa kilpailuissa(:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)