perjantai 21. joulukuuta 2012

...

En enää tiiä mihi oon menossa. Mite oon menossa. Millon oon menossa.
Mä en jaksa. Koko viikko ollu pelkkää masennusta ja muutenki nii paska olo... Onneks sain olla eilen kahen hyvän kaverin kaa hengaamas kyläl, ja tänää olin hetken todistustenjaon jälkeen aluks kahen jätkän kans ja sen jälkee jäin sen toisen kans hetkeks ku venasin kyytii ku menin ridaa yhel ponil. Mut mä voin sanoo et noi on ollu viikon kohokohtii..<3 + yks muu asia,mut siitä kerron vasta myöhemmin, kuhan tää koko juttu on saatu selvitettyy.
Aattelin vaan tulla postailemaan että hengissä ollaan, enkä aio maailmanloppuun kuolla. Mä en aio kuolla 7.1.13 Asti,koska sit nään mun yhen kaverin (jonka kans olin eile ja tnä) ku se lähti tänää belgiaa;c tulee hirmunen ikäwä;c<3

Ps.Testatkaa jos uskallatte:
Aidon joulun makunen KYLMÄ glögijuoma.
Tarvikkeet;
Glögiä,kylmänä.
Hesburgerin suolaa ja pippuria.(Ja grillimaustetta!)
Sokeria.
Sekotatte noi kaikki yhteen,ja eikun juomaan. Pohjia myöten!(;++PIPAREITA tietty!

Testattiin Pandan kanssa tänään, oli meinaan hywää^^ ;D oli muutenkin ihana päivä Pandan kanssa;3<3
+Todistuksen ka 7.7 ja käyttäytyminen 9 !! En todellakaa oo lintsausten ja muutenki huonon käytöksen kans ees ansainnu tommost mutmut.. Elämä on .





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)