lauantai 1. joulukuuta 2012

ehkä paras viikonloppu

Nyt on jo Joulukuun toinen päivä menossa! ;)
tää syksy on mennyt siis ihan täysin ohi, kaiken tän paskan keskellä..
Nyt ku sitä alkaa miettimää että koht vaihtuu jo vuos, niin mulla tulee heti mieleen: "Eihän sitä syksyäkään vielä ollut..." Jotenki tää kaikki masennus ja kaikki, on vieny mun ajantajun ja elämänhalun/-ilon.

Perjantaina käviki sitte sillai et jouduin venaamaa bussia 40 minuuttii(normaalisti joudun max.5)
koska se oli jämähdelly eri pysäkeille, eikä viimesimmältä pysäkiltä lähteny ollenkaa liikkeelle. Kaiken kruunas se et siel oli ihan helvetin kylmä viima, ja mä en tuntenu mun jalkoja enkä sormia ollenkaa..

mulla olis ollu kaks ekaa tuntia liikkaa ja kolmas tunti matikkaa, mutta psykologi. no en sit menny millekkää noist kolmest, va olin kaverin kans köksän tunneilla, ja sit vaa välkkä ja omat köksäntunnit alko :D
kyllä mä sielä jotain söin, ihan vähän karjalanpaistia ja muussia, ja sit n.kolme lusikallist kerroskiisselii..
voin sanoo et tuli ihan vitun huono olo, ja olin varma että oksennan bussiin..

ei siin kumminkaa sitte niin käyny, selvisin pelkäl huonol olol yöhön asti. ja jonneilin sitte illan, mut olipahan ainakin henkisesti  hyvä olo :)

eilen heräsin joskus puol 11 ja koomailin johonkin klo 2 asti kunnes mun oli pakko lähtee tallille.
mul tuli heti alkuun hirveen huono olo, oli kylmä ja päähän särki ja oksetti(niinku vieläki)
No pidin siinä sit pienen breikin, ja pääsin sisälle lämpöseen kattelemaan poismeneviä vaatteita itelleni! sain moonta ihanaa hupparia,joista kuvat laitan ensi postaukseen <3 :)
ei se huono olo lähteny mut selvitettiin loput tallijutut kunnes lähin kotiin ja tajusin että tää voi johtua kahdesta asiasta, joko siitä et oon syöny tänää vaan 2 leipää aamulla, tai siitä että mä oon tulossa kipeeks..

mutta mä kiitän ja kuittaan ja menen nukkumaan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)