torstai 29. marraskuuta 2012

rakkauspakkaus

jonkun aikaa oon tässä facessa jutellu yhen englantilaisen pojan kanssa, joka on ollu hirmu noloo koska mun enkku on iha surkee :D jotai oon siis ain yrittäny vastailla, mut ärsyttää suuresti kun ei saa täydellistä vastausta, kun ei muista kaikkii sanoja ym >.<
mut tähä asti on selvitty hyvin :)

koulu tuntuu menevän mukavasti alamäkeä, niinkun mun olotilatkin..
mukaan on astunut pienen tauon jälkeen tupakka. poltin siis vitosen lopulla ja kutosella, kunnes mulla oli taukoa, ja nyt sit taas alotin..

ei tarvii tulla valittaa, enhän mä teiän keuhkoja pilaa vaan omani!

koulussa kaikki menee päin vittua, opettaja vituttaa, luokkalainen vituttaa, niin et tekis mieli tappaa ne, repii kappaleiks ja vielä hyppii päällä!!!!!!
kyseinen luokkalainen huolehtii kaikkien muiden asioista ennemmin ku omistaan -.- (eniten mun ja mun hyvän kaverin)
ja vittuilee meille ku mun kaveri lintsailee jonku verran ni se on aina sillein et "missäs sä taas olit?" "oliko kivaa nukkuu himassa?" "toho mallii et kyllä suorita tätä koulua." "ootko nii paska koulussa et sä et kehtaa tulla tunneille?"

ja tässä eilen päätti alkaa historian tunnilla huutelemaan luokassa että minä ja mun kaveri poltetaa ym.. vittu teki mieli tappaa se siihen paikkaan!!! ja sit se maikkaki jotain alko inisemää sielt pöytänsä takaa, ja alko valittaa jotain mun kaverista, ja kertoilemaan kuinka mun kaverin täytyy istua tupakka jälkät, ku se jäi yks päivä kiinni siitä. mä olin et mitä vittua, ei opettajat sais kertoo toisten oppilaitten asioita luokalle?!!!!! -.- -.- -.-

---------------------------------------------

mun olotilat on heitelly puolelta toiselle, oon oollu aikeissa kuristaa itteni (siis kuristin kunnes jalat lähti alta, ja silmissä sumeni ja meinasin oksentaa).. ja sit seuraavana päivänä taas on ollu tosi hyvä olo.. :o
viillelly oon viimeks pari viikkoo sit kunnol. jotain naarmuttamisii on ollu, esim tänää historian tunnilla naarmuttelin kynän metalliosalla hymynaamoja mun käsiin niin et luulin et ei tääl mitää verta tuu ja sillee, mut hetken pääst ku katoin nii käsi oli kirkkaas veres :d mikäs siinä, paperia hain ja enimmät putsasin, loput sai olla.

ja sitä vielä; että oon nyt parisuhteessa <3 toivon että tää kestäis vähän kauemmin kun se aikasempi :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)