keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Awwwe

Öööm mistäs nyt alottasin...
Noh nyt on ollu iha hyvä fiilis aika pitkää.. On tietty tullu semmosii iltoi millon olis halunnu vaa purkaa kaiken pahan pois..
Mut esim eilen näin mun ex-poikaystävän,nykysen rakkaan ystävän,kanssa ja oli tosi mukava taas jutella kaiken maailman jutuista! :)) olin sen päivän taas kerran niin onnellinen, mut tänään olin vielä onnellisempi. Ja rohkeempi!
Menim ekan kerran lyhythihasessa paidassa kouluun, ja niin että jokainen joka vain mun kättä katsoi, näki mun arvet. Kiitokset http://desireforthefuture.blogspot.fi
Oonalle kannustavasta blogitekstistä ! <3

Ei niistä tullut puhumaan kun kaksi ihmistä, mikä on vain hyvä, koska en jaksa selittää miljoonalle eri ihmiselle miksi viiltelen ku ei ne ymmärtäs kumminkaa :)

Nyt illalla juttelin piitkästä aikaa mun rakkaaann "isosiskon" kans ja aloin heti itkee ku se alko juttelee mulle faces, ku mul on ollu ihan helvetin kova ikävä sitä ja oon ollu siit nii huolissani, ettei kukaa tajuukkaa.. :/
Se on vaa joku jota rakastan niin suuresti! <3333

Onnex mä nään sen huomenna!! :)))) ei vitsi varmaan vaan halaan ja itken ku nään sen !!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)