lauantai 17. marraskuuta 2012

Ihan hyvä fiilis

Juu eli tänään on ollu ihan hyvä fiilis, aamusta oli ihan väsyny olo, mut nyt kun kävin naapurin lapsia vahtimassa, niin olo piristy (:
Niin hellyyttävä vuoden vanha poika ja vähintään yhtä hellyyttävä kolmevuotias tyttö heräsi päikkäreiltä, eikä edes ihmetelly kun mä olin niitä vahtimassa eikä äiti ollut kotona :) siinä sit mä pidin poikaa sylissä, istuin koneella ja tyttö esitteli mulle missä niillä on ruokaa, ja missä sen teekupit on :D

Esittelipä se mulle semmoiset rosvosaappaat, joilla se tappaa kaikki rosvot jotka niiden kotiin tulee :D :3
Ja hyppelipä se edestakaisin keittiö-olohuone väliä, yhdellä puukengällä.. :D

Kotimatka seuraksi sain matkan varrelta Roope-koiran, jonka kanssa juostiin kilpaa, halittiin ja pusuteltiin ja rapsuteltiin <3 ja meinas jo tulla paha mieli kun se katto mua pitkään, kun käännyin ns."isolle" tielle(jooeitosiaaooisotie:D), eikä se sit tullukkaa mukaa :( mut pitää nyt useemmin käydä sen kans rapsuttelemas.. Okei ei tuu onnistuu.. :<< mut yritän! <3

Illalla tiedossa jotain herkkua, ja sit leffa nimeltä "Jätä se!" :) toivottavasti on hyvä päivä loppuun asti(:

Huomen olis tallilla tiedossa paaljon hommia,mut se on vaan kiwa :)

Ps.Oon saanut sovittua sen mun exän kaa joka mut petti. Mun elämä oli ihan tyhjää ilman sitä.
Mä tiesin koko ajan että en mä vaan pysty siitä luopumaan, eikä se musta. Nyt oon supertyytyväinen ku ollaan väleissä,ja pystytään keskustelemaan ku parhaat ystävät <3 se on sitä jotain.. Onnex se voi puhua mulle kaikista asioista, ja mä sille :]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)