maanantai 12. marraskuuta 2012

Ei otsikkoa

Tää koulupäivä oli taas niin ihana<3
Mä jopa olin OIKEASTI onnellinen ja iloinen tänään, kun olin joka välkät mun parhaan kaverin,ei vaan siis mun siskon kanssa<3 ollaan tunnettu n.4 vuotta ja ollaan oltu varmaan 3 vuotta parhaita kavereita, ja viimesen vuoden se on ollu ku sisko mulle.
Aamulla, ennen kolmatta tuntia, juteltiin pitkään sen kans, ja ku se halus nähä mun käden,ni se aika meni sit siitä juttelemalla.. Tuli siihen myös yksi ihana ihminen lisää, kysyen että onko mulla kaikki hyvin ja niin edespäin.. olin aika otettu koska luulin kyseisen ihmisen vihaavan mua .. :o
Tekstailin  myös toisen hyyyyyvin rakkaan ihmisen kanssa, kaikista vaikeuksista, ja tuntui mukavalta kun joku "purkautu/avautu" mulle omista asioistaan .
Mutt jos täs ny jaksas illan vielä(tekemättä itselleen mitään ja ahdistumatta..) , ni olis taas uus päivä,ja uudet jutut..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)