torstai 15. marraskuuta 2012

Psykologi

Noh.. Ei se äiti ollukka perunu sitä psykologii.. Joten sen kans juttelin tänään.. Ei se ollukkaa ihan niin paha ku luulin mut en haluis sen kanssa jutteluu jatkaa :/
Silti seuraava aika varattu ens perjantaille..

Mä annoin itestäni varmaa tosi hyvän kuvan :D ku vastasin yleesä vaan yhellä sanalla sen kysymyksii.. Mut tulipaha osotettuu ettei kinosta..

Enkä itkeny kertaakaa kunnol sen tunnin aikana mitä juteltii, vaa kaks kertaa tuli kyyneleet silmii mut ei siit sen enempää.

Ja viel semmosta laihdutuksee liittye; et mä oon laihtunu muutamas päiväs puol kiloo ja oon yrittäny syödä edes vähäsen joka päivä, ettei tää menis ihan yli..
Mut alkaa vaikuttaa siltä et en syö enää normaalisti.. 

Mun pää ei salli syödä lautasta tyhjäks, ja mä pureskelen yhtä palastakin jotain 5 min.. Ja tuntuu ettei se ruoka vaa mee alas.. Ja tuun ihan täyteen jo puolestatoista lihapullastaki..

2 kommenttia:

  1. Omasta mielestäni laihdutukseen on syytä silloin, kun painoindeksi osoittaa oikeasti ylipainoista. Totuus on, ettei langanlaihuus ole kaunista.

    Nykymaailmassa kauneus määritellään tiettyjen kriteereiden perusteella, ja tälläiset kriteerit täyttää vain ehkä yksi tuhannesta ihmisestä. Mallimaailma myy fantasiaa. Todellisuudessa, jokainen ihminen on kaunis juuri sellaisena, kuin on. Eläimetkään eivät välitä, jos joku painaa muutaman kilon enemmän. Eri asia on, jos ei oikeasti pysty edes kävelemään ylipainon takia.

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)