lauantai 10. marraskuuta 2012

Nobody cares,nobody listen

No joo,edellisee postauksee sen verran et mä päätin melkeinpä heti et en ala vielä uuteen suhteeseen,ja tän päätöksen jälkeen sainkin kuulla 5 (!!) kaveriltani että kyseinen poika oli sanonut ihan samat asiat heille ja kysynyt yhteen. Joten hyvä myös tuon kannalta että en alkanut henkilön kanssa..

Toisiin asioihin.. Mun ajatukseton ollu aika sekaset täs kuluneena aikana. En enää tiedä et uskonko siihen että mä haluan parantua,vaiko siihen että mä 'haluan' jatkaa viiltelyä,ja tässä vitun paskassa kieriskelyä.. Päällimmäisenä ajatuksena on nyt jälkimmäinen vaihtoehto, jonka takia tuli viilleltyä taas tänään,tällä kertaa jalkaan..

Aamusta johonkin klo 5 asti mulla oli hirvee tekemisvimma, aamul tein 10-11 välissä italian pataa ja tonnikala-parmesan salaattia,päiväruuaks,ja sitä ennen olin siivonnu omast huoneest vaatteita omille paikoilleen, ja sit ruuan jälkeen siivosin viel lisää mun huonetta, vaihtelin meikkien ja hiuslakkojen(ym.) paikkaa. :) että semmosta tänään,muuten kiva löllöttelypäivä,mut nyt illast alko ahdistus kurkottamaan käsiään, ja sai taas vaihteeks otteen musta..

Kaiken ton alotti se että yritin kirjottaa jollekkin(en viel päättäny kelle) kirjettä, siitä, kuinka tää kaikk alko, ja minkä takii nykysin viiltelen,ja oon ahdistunu ja masentunu tosi usein..

Teinpä myös netissä muutamii testejä, liittyen masennuksen oireisiin ja siihen että sairastanko masennusta ja että minkä asteista.
Näin suuntaa antavasti, tuloksena oli keskivaikea masennus..

Mutta joo eipä tässä muuta,
HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!! <3
(anteeksi kuvien puute,mutta kirjoitan kännykällä ja jos lisään kuvan niin koko kirjoittamani teksti häviää:/ )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmänkuin tervetulleita, niin positiiviset, kuin negatiivisetkin:)